Telefoonservice van ContactCare of een telefonist in dienst?

Date woensdag, 30 november 2011 14:47 |   | 

De titel van dit artikel zegt het al het is een vraag waar veel bedrijven mee zitten. Bedrijven vinden het vaak lastig om telefonisch contact met hun klanten uit handen te geven aan eenTelefoonservice telefoonservice bedrijf, toch zien zij de kosten om een of meerdere telefonisten fulltime in dienst te nemen niet zitten omdat de telefoon maar enkele malen per dag over gaat. ContactCare heeft voor u een vergelijking gemaakt tussen beide opties.

Om het voor u wat overzichtelijker te houden gewoon een vergelijking van onze Telefoonservice en een telefonist in dienst in tabelvorm.

Telefoonservice van ContactCare Telefonist(en) in dienst
Alleen betalen op de momenten dat er daadwerkelijk telefoon is Voor een telefonist betaalt u ook op de momenten dat er geen telefoon binnen komt
Interne training van telefonisten en kwaliteitscontroles door een supervisor of teamleider Er moet full-time iemand in dienst worden genomen om de kwaliteitscontroles en trainingen uit te voeren
Optimale bereikbaarheid; doordeweeks van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 10 tot 16 uur De bereikbaarheidsmogelijkheden zijn niet ruim met één of enkele telefonisten in dienst
Meerdere telefonisten die de telefoon aan kunnen nemen dus geen wachttijden. De Telefoonservice is tevens als overflow mogelijkheid in te zetten op drukke momenten Bij meerdere bellers op één moment kan het voorkomen dat uw klanten een geruime tijd in de wacht moeten staan omdat er niet voldoende capaciteit is
Doorverbind opties en sms opties kunnen naar wens toegevoegd worden en de klant ontvangt standaard na elk gesprek een e-mailnotificatie Veelal geen standaard gespreksnotitie dus geen inzicht in wie er heeft gebeld. Intern doorschakelen is vaak mogelijk, maar smsen niet
Geen gedoe met ziekte of verlof, ContactCare zorgt altijd voor genoeg telefonisten Wat te doen als de fulltime telefonist ziek of op vakantie is? Er moet altijd een back-up zijn

Kiest u voor kostenbesparing, een kwalitatief hoogstaande contactafhandeling en ziet u meer in ruime bereikbaarheidstijden? Ga dan voor de Telefoonservice van ContactCare.

Gelezen 1041 keer Laatst aangepast op woensdag, 30 november 2011 15:03
contactcare

Jasper Meerding directeur van ContactCare. ContactCare is een zakelijke dienstverlener die zorg draagt voor klantcontact en relatiebeheer. Onze diensten richten zich onder andere op Telefoonservice, Inbound, 0800 & 0900 nummers en Outbound.

Website: www.contactcare.nl

UwArtikel.nluwartikel logo
UwArtikel.nl is een website waarop je gratis artikelen kunt plaatsen.

Om artikelen te plaatsen dien je cookies te accepteren en vervolgens te registreren en in te loggen op de website van UwArtikel.nl.

 

 

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save